Przejdź do treści

Masz pytania? Sprawdź odpowiedzi!

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówień, wycen i terminów.

Jak złożyć zamówienie?

To bardzo proste! Skontaktuj się ze swoim przedstawicielem, bądź wyślij e-mail na adres: info@printxl.pl, a odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to możliwe. Nasi specjaliści szybko i bezproblemowo przeprowadzą Cię przez cały proces zamówienia.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, każde zamówienie traktujemy indywidualnie, dostosowując cenę do konkretnego przypadku. Zlecenia realizujemy szybko i sprawnie, w wyznaczonych przez klienta terminach, nawet do 48h!

Naszym minimalnym okresem płatności jest 14 dni, ale wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, podczas realizacji większych zamówień, oferujemy korzystniejsze, spersonalizowane warunki (nawet do 30 dni na zapłatę faktury).

Do Twojej dyspozycji oddajemy szeroką gamę usług kurierskich, realizujących dostawę w przeciągu 1-3 dni od daty wysyłki lub transport prywatny, dedykowany klientom łączącym większą liczbę zleceń lub realizujących duże kampanie. Twój opiekun z pewnością pomoże Ci w wyborze odpowiedniej opcji, łączącej zarówno wygodę dostawy, jak i korzystne warunki finansowe.

Drukujemy w najnowocześniejszych technologiach – UV, Latex, Solvent oraz Sublimacji, korzystając z szerokiego asortymentu materiałów. Więcej informacji znajduje się w zakładce Technologie.

Szczegółowe instrukcje znajdziesz w zakładce Specyfikacje oraz na stronie każdego oferowanego przez nas produktu i wykończenia. Zapraszamy!

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, reklamacje i ewentualne kwestie sporne, rozpatrujemy na bieżąco. Szczegółowe informacje znajdują się w Warunkach Współpracy, gdzie precyzyjnie została opisana cała procedura zgłoszenia i proces rozpatrywania reklamacji.